Alfa eCare Welfare – Assistans får förbättrad HR- och personal funktionalitet
Alldeles nyligen släpptes den senaste uppdateringen av Alfa eCare Welfare för assistans. Du som kund får nu bättre HR- och personalrelaterade funktioner samt förbättrad uppföljning och säkerställning av personalrelaterade delar till helt nya funktioner inom HR så som lönerevision.
Flera funktioner har även fått ett rejält lyft till utseende och med bättre tydlighet.
Nästa stora uppdatering är planerad till hösten och nu genomförs betydande utveckling för att du som kund ska få många efterlängtade utökningar och förbättringar. Äntligen lanseras den nya genomförandeplanen med IBIC-hantering och ett helt nytt gränssnitt! Innan dess kommer även en mindre uppdatering göras där färdigställandet av det hela nya ”on- och offboardingflödet” för dina anställda kommer ingå.
Genom ett nära samarbete med slutanvändarna håller vi fingrarna på pulsen, utvecklar och leverera det som ger mest värde för kunden.
– Sandra Vikström, produktägare, om visionen att vara det främsta alternativet på marknaden för alla inom assistansbranschen
LÄR DIG MER
Nytt & kunskap
Kika in på sidan Nytt & Kunskap där vi har samlat artiklar och material som vi tror kan vara värdefulla och intressanta för dig.
HÄR FÖR DIG
Kontakt
Har du frågor om våra tjänster och produkter eller behöver du kanske komma i kontakt med någon av oss på Alfa eCare. Under Kontakt hittar du rätt väg fram till oss.