Kontakt
lyhördhet + kompetens
Kontakta oss
Våra team från support, utveckling och marknad träffas varje vecka för att säkerställa att vi fokuserar på rätt saker. Och 'rätt saker' är det som våra kunder har störst behov av, här och nu, och i framtiden. Det kan vara omedelbar problemlösning, smidig integration eller långsiktigt produktutveckling.
Så du förstår att dina synpunkter är viktiga för oss, eller hur?
Växel:
Helgfria vardagar: 08:30 – 16:00
Lunchstängt: 12:00 – 13:00
040 – 662 20 10
info@alfaecare.com
E-post till medarbetare:
förnamn.efternamn@alfaecare.com
tre länder
Kontor nära dig
Vårt huvudkontor finns på vackra Dockplatsen i Malmö och vi finns dessutom på flera platser runt om i norden.
Håll musen över kontorspunkterna för mer information.
Huvudkontor
Dockplatsen 1
211 19 Malmö
Tre länder - ett kontor nära dig
211 19 Malmö
170 67 Solna
722 13 Västerås
Alfa eCares Avvikelsemodul hjälper er verksamhet att upprätthålla och förbättra hög patientsäkerhet. Snabb och enkel rapportering av en avvikelse följs av ett smidigt flöde för utredning och åtgärdshantering, vilket möjliggör att all personal kan arbeta aktivt mot en säkrare vårdmiljö och risken för upprepade incidenter minskar.
Avvikelsemodulen innehåller bland annat:
- Personlig och rollanpassad inloggning
- Rapportering via webbformulär
- Utredning inom lagrummen SOL, LSS och HSL
- Lex Sarah- och Lex Maria-utredning
- Hantering av synpunkter och klagomål
- Statistik och rapporter
- Överskådlig dashboard som visar nyckeltal och diagram
här för dig
Support
Telefon: 020-320 310
support@alfaecare.com
Vardagar 08-16
Vid supportärenden är du välkommen att registrera ditt ärende i vårt ärendehanteringssystem Alfa eCare Support. Har du inte åtkomst till Alfa eCare Support ber vi dig kontakta systemansvarig inom er organisation.
Ni som använder tjänsten Alfa eCare Recept ska tills vidare söka support via mejl eller telefon, som tidigare.
Vid brådskande ärenden ber vi er alltid att ringa.
Välkommen att höra av dig till oss!