Katarina Stadler Alfa eCare

Möt Katarina, ny Bid Manager på Alfa eCare

Möt Alfa eCares nya Bid Manager, Katarina Stadler!

Det är med stor glädje vi presenterar Katarina Stadler, Alfa eCares nyrekryterade Bid Manager! Katarina kommer ansvara för hanteringen av offentliga anbud och de krav som ställs på Alfa eCare och dess medarbetare inför en sådan process.

”I mitt arbete ska jag se till att vi, inför upphandlingar, levererar rätt material och underlag i tid. I den processen ingår det även att vara en intern kravställare så att alla vet vad som behövs från respektive avdelning och medarbetare. Inga avtal signeras utan att jag har kvalitetssäkrat dem vilket innebär en trygghet både för oss och våra kunder. De ska känna sig säkra på att avtal med Alfa eCare är korrekta och efterlevs.”, berättar Katarina.

Offentliga upphandlingar och sälj har Katarina erfarenhet sedan tidigare och intresset för processer och avtalsjuridik samt ett aktivt val att inrikta sig mer mot upphandling och avtalshantering var bidragande faktorer när tjänsten som Bid Manager på Alfa eCare dök upp.

”Jag såg en chans att vidareutvecklas inom de områden som intresserar mig mest. Det känns också väldigt motiverande att, tillsammans med kunden, utveckla och förbättra processerna och kvaliteten
på avtal och upphandlingar.”, avslutar Katarina.

Katarina utgår från Malmökontoret och går att nås via mejl: katarina.stadler@alfaecare.se

Dela gärna våra inlägg

Alfa eCare Sara Brandberg

Sara Brandberg

Marknadskoordinator

Vill du veta mer?

Vill du veta mer om någon av våra nyheter, ring eller mejla Sara.

HÄR FÖR DIG

Support

Du kan ringa eller mejla oss om du vill ha hjälp. Snabbast är det med mejl, men ibland är det enklare på telefon. Vi finns här för dig.

020-320 310
support@alfaecare.se
Vardagar 08–17

Comments are closed.