Nu stödjer Alfa eCares system hela flödet för planering och utförande av delegerade insatser!
Nu finns en sömlös integration mellan våra Alfa-produkter som innebär att våra kunder enkelt kan planera, utföra och följa upp verksamhetens insatser för både SoL, LSS och HSL i samma system. Detta medför flera vinster.
Spela videoklipp
Verksamheten kan minska avvikelser kopplade till att delegerade insatser inte utförs i rätt tid genom att säkerställa att rätt person med rätt kompetens är hos kund när delegerade insatser ska utföras.
Verksamheten får möjlighet att samordnat planera för alla kundens insatser och på så sätt öka kvaliteten i utförandet.
Möjlighet till bättre kommunikation mellan yrkesroll och ansvarsområde i verksamheten.
Verksamheten har all information om utförandet inom en och samma inloggning.
Har du frågor om integrationen eller våra produkter? Varmt välkommen att kontakta oss!
Dela gärna våra inlägg
Vill du veta mer?
Vill du veta mer om någon av våra nyheter,
ring eller mejla Sara.
ring eller mejla Sara.